Laserturken Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 För free minecraft eller den riktiga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 (redigerat) För free minecraft eller den riktiga?Ehm om jag har förstått rätt så är det det riktiga och inte classic.. Har testat det stod bara [MCAdmin] outdated server:( Redigerat 31 Mars 2011 av Thegamero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Jo, släpptes en ny update för bara någon timme sen som inte nomatic har uppdaterat servern till än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Så nu ska den va updated, ber om ursäkt. Har varit upptagen med Crysis 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Någon som kan låna en public account till WoM för att downloada clienten snabbt ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Jo nu funkar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ClayDoc Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 (redigerat) Servern ATM, vore kul ifall fler joinade och hjälpte oss bygga :)Bra bygget, om det är servern vill jag absolut gå med... PS: Är det bara att gå in på servern eller ska man fortfarande pma? Redigerat 2 April 2011 av ClayDoc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Lägger in IPn här. 83.253.55.226:25565.Men vad är ip:n nu då ?,connection timed out: connect Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Skulle gärna hjälpt till. Men har ni fixat så att vi med "crackade" minecraft också kan spela? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Tror bara han inte startat servern än. Vi har också resetat servern nu och gjort den survival, med monster osv. @lolkfezt: Går det? Annars kostar spelet 93 kr, lätt värt det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Tror bara han inte startat servern än. Vi har också resetat servern nu och gjort den survival, med monster osv. @lolkfezt: Går det? Annars kostar spelet 93 kr, lätt värt det. :)Awesome, då kan jag börja köra fo' real nu istället. Jag har fan tröttnat på Freebuild och what not. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Vaknade för 10 min sen, haha. Men servern är uppe igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg