A16 Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 (redigerat) Innan jag hade börjat bygga. Överblick av allt. En sjö för fiske. Ska bli en liten affär (orkar inte förklara bilderna något mer) kommer med mer bilder senare. Säg vad ni tycker/kom med inspiration! Redigerat 9 Februari 2011 av wholf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Nice nice :) Needs moar buildings. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 snyggt men behöver kanske något modernare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Snyggt. Men jag gillar inte texture-packet så mycket. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Jag tycker att det är texture packet som gör så att det blir så snyggt. Det blir lätt så att det ser ut som något som någon annan redan gjort med det vanliga texture packet. Förresten så ser det bättre ut om du skriver ''river'' under ''epic'' om man ska vara petig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Förresten så ser det bättre ut om du skriver ''river'' under ''epic'' om man ska vara petigÄven om det ju nu faktiskt är en sjö, och inte en flod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 12 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 (redigerat) Även om det ju nu faktiskt är en sjö, och inte en flod.Nya bilder: Troll kommer och förstör mina fin bild :( Och såklart: Redigerat 12 Februari 2011 av wholf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Nice :) Kör du på din egen server (single player) Eller kör du multiplayer? Om du kör multiplayer kan man få hjälpa till lite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Vilket texture pack använder du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 12 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Nice :) Kör du på din egen server (single player) Eller kör du multiplayer?Om du kör multiplayer kan man få hjälpa till lite?Kör singleplayer, men skulle uppskatta om någon kunde starta en multiplayer server med min barna :) Använder custom painterly pack: http://painterlypack.net/customizer.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Yay, du skrev lake under epic. :) Om någon startar en server så skulle jag gärna hjälpa till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Mina polare håller på att köpa en dator som dom ska ha en server på.. Lägger upp ip när den kommer upp :) Blir om kanske en månad lr någoting!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg