Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp


Rekommendera inlägg

Hej Jag har ett Stort Jävla Problem. Allt min flickvän gör sårar mig nu kanske ni tycker att jag är pervärs men det är jag inte. Jag har ett väldigt problem med att aceptera allt min flickvän gör. Hon vill dock att jag ska aceptera det det sa hon till mig idag så Hur fan ska jag göra vill ju inte förlora henne för allt i världen. ska snacka med henne imorron något tips om vad jag ska säga??

Redigerat av 360Xbox2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det hon vill att du ska acceptera?

Om du inte kommer överens med, henne så säg det till henne säg typ "Jag blir ledsen av det du gör, kan vi prata om det"

Det blir nog bättre än och bara låta det fortsätta.

Ok Såhär är det första gången jag träffa henne så var hon blyg och så nu säger hon att hon ändrat sig till att bli tuff och nu gör hon saker som hon inte vågade förut så det är det som är problemet Redigerat av 360Xbox2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta hem henne efter skolan och rape:a henne.

 

Nä men prata med henne.

 

Säg med bestämd men inte förbannad ton, utan så att hon fattar, att du vill att hon slutar vara så tuff. Att du vill ha tillbaka henne som hon var innan.

 

Funkar inte det får jag tyvärr säga att ni får klippa banden mellan er, eftersom att du inte verkar vilja ha henne som hon är, om det nu är hennes riktiga jag :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...