Nissebils Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 (redigerat) Är det tillåtet att samla resurser utanför borgen eller finns det gruvor/trädfarmar man måste använda? Redigerat 11 Februari 2011 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 IGN: Linkoii Varför jag vill joina servern är för att jag vill och det är ingen "public" server så vemsomhelst kan komma in närsomhels därför vill jag vara med!! Har ideér på vad jag ska bygga redan m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 IGN: Kimeriderf P.S Ska sluta med bro byggandet :=O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 12 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 @PPP Det är en stad som man får bygga ett hus i. Ja, man får samla resurser utanför men vi planerar att göra så att det finns en träd farm osv i staden. Och om man läser reglerna så ser man att man bara får bygga i staden om inte man har fått tillåtelse av mig för tillfället. @ZeRoZ Regga dig på forumet och läs reglerna så kan jag möjligtvis whitelista dig. Din applikation såg hyffsat bra ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Uppdatering med bilder från servern! Riktigt kul, bästa servern hittills, no doubt. Trädfarmen, sett från baksidan. Admin Kuddies Koja! Staden i sin härlighet med Admin och Server Janitor Kayobi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Heter* Ralle97 Ålder* 13 Vill* För att jag vill ha en serv att spela på och försöka bygga nice builds.. Räcker det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 (redigerat) Jag skulle gärna spela, jag har spelat på ytterst få MC servrar men jag förstör inte iaf Heter ipor22 ingame, reggar mig på forumet ATM :). EDIT: har reggat mig Redigerat 13 Februari 2011 av Killingspree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Har också reggat mig nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Jag har registrerat mig skicka gärna ett pm med ip'n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Registrerade mig för ett tag sedan, väntar fortfarande på ipn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 När jag försöker joina står det "Not on whitelist" nu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 13 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Registrerade mig för ett tag sedan, väntar fortfarande på ipn...IP:t finns på forumet om du har läst reglerna. Har redan addat dig till Whitelist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg