eeewwhh Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Stinkfist med Tool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Ledtråd Tack :gitarr:Vafan, du gissar ju inte ens? Och du har inte gissat rätt en enda gång, inte i den här tråden och inte heller i "Gissa bandet/artisten"-tråden heller, ändå skriker du efter ledtrådar direkt, till och med innan någon annan har hunnit svara. Du är fan sämst. Och Caapow får rätt för sitt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Metall Jag bryr mig inte för denna värld längre jag vill bara leva i min egna fantasi Ödet har fört oss till dessa stränder Det som var menat att vara händer just nu se om nån kan denna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Metall Jag bryr mig inte för denna värld längrejag vill bara leva i min egna fantasiÖdet har fört oss till dessa stränderDet som var menat att vara händer just nu se om nån kan denna :DThe Metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 The Metal?Nej, för dom som inte fattade så var "Metall" inte med i texten, det är bara genren på låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Iron Maiden - Lord Of The Flies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Korrekt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 (redigerat) Denna är lätt, så fuska inte "Jag drog in till Nazareth, jag kände mig mer än död Måste bara hitta nånstans, där jag kan vila mitt huvud 'Hallå, herrn, berätta var en man kan hitta sovplats' Han log bara, skakade min hand, allt han sade var 'nej'" lol "berätta var en man kan hitta sovplats" Redigerat 19 Mars 2011 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 The Band - The Weight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 (redigerat) Jag hittade dig här, snälla stanna ett tag Jag kan gå vidare med dig omkring Jag ger dig mitt dödliga liv, men kommer det vara för alltid? Jag gör vad som helst för ett leende, håller dig tills vår tid är slut Vi vet båda att dagen kommer komma, men jag vill inte lämna dig Redigerat 20 Mars 2011 av Banish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Avenged Sevenfold - Seize The Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.