CharlesIngvar Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Jon Lajoie - Everyday Normal GuyFel Tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 VA!?! "I am just a regular everyday normal guy... Nothing special about me Mother Fucka I am just a regular everyday normal guy... When I go to the clubs I wait in line Mother Fucka I am just a regular everyday normal guy... I got 600 dollars In the bank Mother Fucka I am just a regular everyday normal guy... And my sexual performances is average" ^ Jon Lajoie - Everyday Normal Guy "Jonathan "Jon" Lajoie (born August 21, 1980) is a Canadian comedian, actor, rapper, singer, musician and Internet celebrity from Montreal, Quebec.[1]" - Wikipedia Hur fan kan det då vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 är du säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 (redigerat) VA!?! "I am just a regular everyday normal guy... Nothing special about me Mother Fucka I am just a regular everyday normal guy... When I go to the clubs I wait in line Mother Fucka I am just a regular everyday normal guy... I got 600 dollars In the bank Mother Fucka I am just a regular everyday normal guy... And my sexual performances is average" ^ Jon Lajoie - Everyday Normal Guy "Jonathan "Jon" Lajoie (born August 21, 1980) is a Canadian comedian, actor, rapper, singer, musician and Internet celebrity from Montreal, Quebec.[1]" - Wikipedia Hur fan kan det då vara felDu det är en annan som gjort den låten med och är kanadensare. Så Jon Lajoie är fel Redigerat 5 April 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 För det första tror jag att du bara fånar dig och för det andra så är det låten man ska gissa på, vilket betyder att jag har gissat rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 För det första tror jag att du bara fånar dig och för det andra så är det låten man ska gissa på, vilket betyder att jag har gissat rätt.Nej du har inte gissat rätt det är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 Jag har gissat på rätt låt, Everyday Normal Guy. Det är Jon Lajoies låt, och artisten du sökers version av låten är uppenbarligen inte känd då man bara hittar Jon Lajoie vid sökningar på låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 Grabben har flera gånger visat att hans mentala kapacitet inte är funktionell i samma utsträckning som våra. Så skit i honom och kör nu vidare med en ny låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 Kör vidare med en lätt då. "Ingen mening att bli upphetsad", sade tjyven vänligt "Många här omkring oss, känner att livet, är blott ett skämt men vi två, vi har sett det där, detta är icke vårat öde så tala nu inga falska ord, ty timmen, den blir sen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 Kör vidare med en lätt då. "Ingen mening att bli upphetsad", sade tjyven vänligt"Många här omkring oss, känner att livet, är blott ett skämtmen vi två, vi har sett det där, detta är icke vårat ödeså tala nu inga falska ord, ty timmen, den blir sen"All Along the Watchtower! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 Väldigt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 Vaknar upp död, inuti mitt huvud. Skulle aldrig, aldrig göra, det finns ingen medicin. Ingen medicin att ta. Jag har haft en chans att vara galen. Fristad från det fallande regnet. Jag har haft en chans att gå isär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.