CharlesIngvar Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 the sex pistols eller the clash? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Haha nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 blur, parklife Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 blur, parklifeJapp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 Är det en riktig poncho jag menar är det en mexikansk poncho eller är det en seriös poncho Hmmm det menar du inte med reservation för litet översättningsfel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 Frank Zappa - Camarillo Brillo Fast han har använt det i minst två olika låtar, minns inte vilken, så jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 jo stämmer, just här syftade jag på camarillo dock :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 (redigerat) Wimbledonfans blöder Batonger och sköldar Du vet att jag värnar om dig min älskade Redigerat 30 Juni 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Wimbledonfans blöderBatonger och sköldarDu vet att jag värnar om dig min älskadeKan det vara låten Time For Heroes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 (redigerat) Ja.Gött då fortsätter jag B) ibland sent på nätterna ligger jag vaken och ser henne sova. Hon är förlorad bort i drömmar så jag släckte ut ljuset och låg där i mörkret. Och tankarna krossade mina minnen Om jag aldrig vaknar Upp på morgonen. Kommer hon nånsin fatta Vad jag känner för henne i Mitt hjärta? Ledtråd Killen som gjort låten är från irland och är alltså en irlänsk popsångare han har gjort många underbara låtar som tex When you say nothing at all Life is a rollercoaster Mfl. Men frågan är vad heter låten som jag skrevp på svenska ovan låten har han själv också gjort. Redigerat 12 Maj 2012 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 Kan den låten ronan keating if tomarrow never comes. Då fortsätter jag Landsvägar ta mig hem Till den plats jag tillhör Västra Virginia bergs mamma Ta mig hem , landsvägar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.