CharlesIngvar Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Eminem - Beautiful?Rätt :P Din tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Jag kommer inte ihåg någonting Kan inte säga om detta är sant eller dröm Djupt nere inuti känner jag för att skrika Den här fruktansvärda tystnaden stoppar mig Någon slags metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 (redigerat) Metallica - One? Redigerat 15 Mars 2011 av JohnRambo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 (redigerat) Metallica - One EDIT: Fan, han var före. Redigerat 15 Mars 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Metallica - One?Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 En metallåt Ingen anledning att be, det är ingen som lyssnar. Jag kommer att dö ändå. Vissa säger att jag har dödat, andra kallar mig satan. Nu måste mitt blod spillas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 En metallåt Ingen anledning att be, det är ingen som lyssnar.Jag kommer att dö ändå.Vissa säger att jag har dödat, andra kallar mig satan.Nu måste mitt blod spillas.Nothingels Mathers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Sabaton - Burn Your Crosses? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Sabaton - Burn Your Crosses?Haha, rätt.Trodde den skulle vara svår :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Ner från dalgången kom dom marscherande männen Med sina sköldar och sina svärd För att kämpa striden dom trodde va rätt Störta överherrarna Rock/Hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 tror att det kan vara hammerfall, med rimmet swords - lords men jag kommer inte på nån låt som går så :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Nop :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.