eXtremE Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Skrivet 12 Februari 2011 Nu är det såhär att jag ska flytta steam från C:/ till D:/ och då måste jag ju första avinstallera steam sen installera om det till D:/ disken. Men ag hittar inget som kan göra så att steam avinstalleras. Jag har windows XP om det är till nån hjälp. Citera
GangstaLean Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Skrivet 12 Februari 2011 Nu är det såhär att jag ska flytta steam från C:/ till D:/ och då måste jag ju första avinstallera steam sen installera om det till D:/ disken. Men ag hittar inget som kan göra så att steam avinstalleras. Jag har windows XP om det är till nån hjälp.Gå in på Kontrollpanelen sedan står det något med Avinstallera program, avinstallera sedan steam där. Om steam inte finns där, så kanske du redan har avinstallerat :o Pröva att flyta "Installations filen" till D:/ Citera
Laserturk Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Skrivet 12 Februari 2011 Nu är det såhär att jag ska flytta steam från C:/ till D:/ och då måste jag ju första avinstallera steam sen installera om det till D:/ disken. Men ag hittar inget som kan göra så att steam avinstalleras. Jag har windows XP om det är till nån hjälp.När man avinstallerar så tas hela mappen bort, och även vissa delar i Windows-registret. Om du inte kan ta bort Steam, så kan du testa ta bort mappen och sen använda en register-rensare. Citera
eXtremE Skrivet 12 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2011 Lyckades avinstallera det Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.