Hoppa till innehåll

Nu Har Jag Då Gjort Mitt Sista Datorpaket!

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Första paketet helt klart, 6 kärnor tror jag mycket på vid nästa generations processorer :)

Okej, och det kommer prestera mycket bättre(bara en dum fråga jag vet)?

Off: Wihi, Gratis FuskaVIP i 7 Dagar :P, du har säkert också fått det, kolla din mail.

On: Tycker du det är ett bra paket för bara 4.5k?

Vänta nu... Du sa första paketet... menar du den med 4Cores eller 6?

Redigerat av QuinnoX
Skrivet

Eller vill du bara skapa flera inlägg för att gå upp i rank? Du verkar veta din grej när du tipsar folk om datorer, så varför behöver du andra människor's hjälp när du inte kommer ta del av den? Återkom när du har möjligheten att införskaffa dig datorn.

Skrivet (redigerat)

Eller vill du bara skapa flera inlägg för att gå upp i rank? Du verkar veta din grej när du tipsar folk om datorer, så varför behöver du andra människor's hjälp när du inte kommer ta del av den? Återkom när du har möjligheten att införskaffa dig datorn.

Nej nej! så är det inte kan jag säga, och när det kommer till att veta sin grej, jo jag lär mig fortfarande, för 2-3 veckor sedan kunde jag nada om allt som hör till dator bygge.

Har lärt mig en del via fuska.se, Och ja, ska försöka hålla mig tills då jag kan skaffa datorn, anledningen till att jag inte kan skaffa den inom 1-2 år är pga att jag har inga "inkomster", ingen Månads- Veckopeng eller liknande, får pengar på födelsedagar o julafton.

Och i för sig så kommer jag ta del av andras människors hjälp för att dels hjälpa mig själv och andra människor.

Sen så bryr jag mig inte alls om rankning/Nivåer, jag är nämligen lite emot Ranknings system, och dels för, jag är emot för att det är lite kränkande, med tanke på att vissa försöker spam posta för att gå upp i rank, medan andra inte blir tagna på allvar beroende på deras rank, när det kommer till för-argumenten är det för att oftast så visar ranken hur mycket kunskap man har inom vissa ämnen.

Redigerat av QuinnoX

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...