Distinction Skrivet 13 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2011 Okej, Nu Uppdaterar jag denna tråd ed nya frågor: Vilken utav dessa paket skulle du ta? http://www.inet.se/kundvagn/visa/195267/med-phenom-ii-x4 eller http://www.inet.se/kundvagn/visa/197787/6cores Citera
Ryssfemma Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Skrivet 13 Februari 2011 Första paketet helt klart, 6 kärnor tror jag mycket på vid nästa generations processorer :) Citera
Distinction Skrivet 13 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2011 (redigerat) Första paketet helt klart, 6 kärnor tror jag mycket på vid nästa generations processorer :)Okej, och det kommer prestera mycket bättre(bara en dum fråga jag vet)? Off: Wihi, Gratis FuskaVIP i 7 Dagar :P, du har säkert också fått det, kolla din mail. On: Tycker du det är ett bra paket för bara 4.5k? Vänta nu... Du sa första paketet... menar du den med 4Cores eller 6? Redigerat 13 Februari 2011 av QuinnoX Citera
Distinction Skrivet 13 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2011 (redigerat) Ok :P, Tackar. Nu behöver jag bara vänta ungefär 1-2år innan jag kan köpa detta paket :P. kommer förmodligen bättre saker tills dess.... EEEEEDDDIIIIT!!!: Höjde budgeten till 5K: Vad tycks? http://www.inet.se/kundvagn/visa/198123/5k-d Redigerat 13 Februari 2011 av QuinnoX Citera
Ryssfemma Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Skrivet 13 Februari 2011 Om du nu inte tänker köpa förens 1-2 år så behöver du inte tänka på det nu. Chassifläkt är även onödigt för en sån budgetdator, satsa hellre på t.ex ett bättre chassi. Citera
lolkfezt Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Skrivet 13 Februari 2011 Ok :P, Tackar. Nu behöver jag bara vänta ungefär 1-2år innan jag kan köpa detta paket :P. kommer förmodligen bättre saker tills dess.... EEEEEDDDIIIIT!!!: Höjde budgeten till 5K: Vad tycks? http://www.inet.se/kundvagn/visa/198123/5k-dEhm, varför frågar du om en dator när det är runt 1-2 år tills du ska köpa den?.. Citera
Distinction Skrivet 13 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2011 Ehm, varför frågar du om en dator när det är runt 1-2 år tills du ska köpa den?..Jag vette fan XD, Är så jävla otålig. Citera
Ryssfemma Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Skrivet 13 Februari 2011 Eller vill du bara skapa flera inlägg för att gå upp i rank? Du verkar veta din grej när du tipsar folk om datorer, så varför behöver du andra människor's hjälp när du inte kommer ta del av den? Återkom när du har möjligheten att införskaffa dig datorn. Citera
Distinction Skrivet 13 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2011 (redigerat) Eller vill du bara skapa flera inlägg för att gå upp i rank? Du verkar veta din grej när du tipsar folk om datorer, så varför behöver du andra människor's hjälp när du inte kommer ta del av den? Återkom när du har möjligheten att införskaffa dig datorn.Nej nej! så är det inte kan jag säga, och när det kommer till att veta sin grej, jo jag lär mig fortfarande, för 2-3 veckor sedan kunde jag nada om allt som hör till dator bygge.Har lärt mig en del via fuska.se, Och ja, ska försöka hålla mig tills då jag kan skaffa datorn, anledningen till att jag inte kan skaffa den inom 1-2 år är pga att jag har inga "inkomster", ingen Månads- Veckopeng eller liknande, får pengar på födelsedagar o julafton. Och i för sig så kommer jag ta del av andras människors hjälp för att dels hjälpa mig själv och andra människor. Sen så bryr jag mig inte alls om rankning/Nivåer, jag är nämligen lite emot Ranknings system, och dels för, jag är emot för att det är lite kränkande, med tanke på att vissa försöker spam posta för att gå upp i rank, medan andra inte blir tagna på allvar beroende på deras rank, när det kommer till för-argumenten är det för att oftast så visar ranken hur mycket kunskap man har inom vissa ämnen. Redigerat 13 Februari 2011 av QuinnoX Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.