Distinction Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Hur brukar ni transportera era datorer till lan-partyn? Själv har jag aldrig varit på ett lan-party, skulle vara kul att veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 (redigerat) Själv har jag laptop. (Ska köpa stationär som ni vet! =D) Men mina kompisar brukar lägga datorn i bagaget på bilen och sladdar i en ryggsäck eller väska. Skärmen brukar ligga bredvid med en tröja på. (För att skydda) LAN är så jävla kul!! Redigerat 14 Februari 2011 av MrFr3drik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 14 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Själv har jag laptop. (Ska köpa stationär som ni vet! =D)Men mina kompisar brukar lägga datorn i bagaget på bilen och sladdar i en ryggsäck eller väska. Skärmen brukar ligga bredvid med en tröja på. (För att skydda) LAN är så jävla kul!!Men om man nu är 14 som jag :/? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Du har väl föräldrar? Som han sa, lägger bara in datorn och skärmen i bagaget och lägger resten i plastpåse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 14 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Du har väl föräldrar? Som han sa, lägger bara in datorn och skärmen i bagaget och lägger resten i plastpåse.No Car... :/... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 (redigerat) Själv gibbar man här i stockholm om man nu vill dra på lan.. Vart på lan en gång jätte längesen, jag och några polare arrangerade det i grundskolan. Eftersom det var en friskola med skön pedagogik så fick vi låna hela fastigheten och ansluta cirka 10 datorer på en 150mbit/s lina. Skönt var det och räkna med att vi fick använda lite av skolans livsmedel, kök osv om vi ville. Egentligen blir det inte så dyrt om alla delar på taxi, är ni 4 pers t.ex blir det ganska billigt. Redigerat 14 Februari 2011 av Ryssfemma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 (redigerat) Om du inte kan få skjuts kan det ju bli svårt... Man vill ju inte ta me en dator + skärm för 10k på bussen precis. Kan komma några och ganga upp en så var den datorn borta. Det bästa är att få skjuts. Är ni fler som ska åka kan ju någon annan skjutsa. Redigerat 14 Februari 2011 av MrFr3drik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Hyr in "tuffa gänget" från staden som står bredvid er och ser tuffa ut på bussen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 15 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Hyr in "tuffa gänget" från staden som står bredvid er och ser tuffa ut på bussen.Snälla, inget oseriöst... Men jag kommer väl på något ;). Tackar för svaren. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Låser tråden på trådskaparens begäran. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg