eXtremE Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Som sagt vilket spel ska jag köpa av red dead redemption elr skate 3? Har provat båda och tycker båda är roliga, men kan inte bestämma mig för vilket jag ska köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 (redigerat) Letar du efter ett spel med grym story så ska du köpa RDR. Däremot om du vill ha ett spel där du bara kan chilla och inte behöva fokusera på story så är det SKATE3. Har båda förövrigt. Personlig åsikt: RDR. Redigerat 15 Februari 2011 av Vega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StupidAss Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Singla slant om du inte kan bestämma dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 RDR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 RDR utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Asså RDR är ett bra spel som typ alla gillar, men om du är väldigt inne i skateboarding föredrar du kanske Skate ändå? Och vafan, om du nu har testat båda ska du väl gå efter vad DU tycker är roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 RDR / skate blir långtråkigt efter en stund tycker jag då..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.