cubone Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...v#view=overview Hej jag funderar på att köpa en ny telefon och fastnade direkt för denna, men efterson den inte har släppts än så vet jag inte vad den kostar, men e det nån som vet eller e jäkligt grym på att gissa? Mvh Cuobne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 4k kostar det att förhandsboka den på ClockOK iaf. Seriöst företag, däremot inte den bästa servicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 17 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Okej men när den finns på te.x telenor vad tror du den kommer kosta då, på ett ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 (redigerat) Början på tredje kvartalet skulle jag gissa på att den kommer. 5000 SEK är en rimlig siffra för den mobilen, men inget jag vet om då Sony Ericsson väljer att ligga lågt om det. [EDIT] Andra kvartalet menar jag. Redigerat 18 Februari 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 18 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Okej tack :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Början på tredje kvartalet skulle jag gissa på att den kommer. 5000 SEK är en rimlig siffra för den mobilen, men inget jag vet om då Sony Ericsson väljer att ligga lågt om det. [EDIT] Andra kvartalet menar jag.Får man den för 4k om man förhandsbokar den då? Den kostar det på ClickOK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Får man den för 4k om man förhandsbokar den då? Den kostar det på ClickOK.Priset du nämner inkluderar inte moms.. Sen är priset antagligen preliminärt också, Sony Ericsson har inte bekräftat något pris än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Priset du nämner inkluderar inte moms.. Sen är priset antagligen preliminärt också, Sony Ericsson har inte bekräftat något pris än.Ojdå, såg inte det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.