Nacke3000 Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Kan jag få en spotify invite kod av någon? skulle verkligen uppskatta en så fort som möjligt. Skicka till [email protected] Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Nu behöver man inte invites längre, du kan få en gratis på spotify.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 18 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Ja men då får man tidsbegränsning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Kolla i fuskamynt-forumet. Ibland säljs det spotifyinvites där. ReMemberMe ger ut 2 invites i månaden, för typ 200fm/styck tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Kolla i fuskamynt-forumet. Ibland säljs det spotifyinvites där. ReMemberMe ger ut 2 invites i månaden, för typ 200fm/styck tror jag.Tyvärr inte nu längre. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 19 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Vill verkligen ha en :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Om du klickar på "Dator" så finns det en guide på hur man får en snabbt tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Om du klickar på "Dator" så finns det en guide på hur man får en snabbt tror jag.Det fungerar inte med att få en sådan "fusk" invite längre.Om man vill ha en gratis, utan invite så är det gräns som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.