360Xbox Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Jag trodde att dehär spelet hade blivit "Cancelled". Grym trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 (redigerat) Grym trailer! Jag känner mig inte så sugen på spelet ännu. Men vi får väl se, det kanske överraskar :) Redigerat 18 Februari 2011 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Ser ut som en hemsk story Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 (redigerat) Och självklart har Tobuscus gjort en grym literal trailer av den! ;) Redigerat 25 Februari 2011 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.