Laserturk Skrivet 6 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2011 WinRAR kan väl associera .bin filer som ett Rar-arkiv eller något sånt om man ställt in det?Bara att unmarka den boxen så är det väl Java som standardprogram om inte jag har helt fel?.bin-filer associeras väl inte med något? Eller isåfall med ett mount-program. RSbuddy är .jar-fil och de associeras normalt med WinRAR om man inte har java installerat/rätt java
Muffey Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Skrivet 6 Mars 2011 Hittade felet man kan inte ladda ner den ifrån explorer. Gjorde det via firefox o då funkade det. :)
Laserturk Skrivet 6 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2011 Hittade felet man kan inte ladda ner den ifrån explorer. Gjorde det via firefox o då funkade det. :)Släng bort internet exploder långt bort. Kör helt med Firefox eller någon annan webbläsare. Jag kör med Opera 11 och har aldrig varit så nöjd som jag är.
Diminished Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Skrivet 6 Mars 2011 .bin filer är väl också typ som körbara java filer? Nästan samma som .jar?
Laserturk Skrivet 6 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2011 .bin filer är väl också typ som körbara java filer?Nästan samma som .jar?Öh, nej? En .bin-fil är ju en komprimerad image-fil typ som .iso.
Rekommendera inlägg