Hoppa till innehåll

Ditt Mest Galnaste/roligaste Minnet I Cod


GangstaLean

Rekommendera inlägg

Roligaste minnet skulle väll va på mw2 när ja och 2 kompisar låg o "vaktade" ena bomben på SnD när en snubben som va last alive kom o skulle planta bomben o vi stängde in honom me våra riot skield tils det att det var dax att defuza. Min kompis vände sig o om och bytte vapen så att rioten var vänd mot grabben. När d va klart började typ alla asgarmva. Grymt kul :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det roligaste är ändå när man kastar själva flash/stun- granaten på någon så att de dör, har jag gjort ett par gånger. [:

 

Förutsättning är dock att personen an kastar på är halft nedskjuten innan man kastar alternativt kör hardcore. Enligt mig kastar man även granaten hårdare i Black Ops, har fått fler "stungranat" kills där än på MW2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det roligaste är ändå när man kastar själva flash/stun- granaten på någon så att de dör, har jag gjort ett par gånger. [:

 

Förutsättning är dock att personen an kastar på är halft nedskjuten innan man kastar alternativt kör hardcore. Enligt mig kastar man även granaten hårdare i Black Ops, har fått fler "stungranat" kills där än på MW2.

Beror nog på att alla spelar med Second Chance i Black Ops.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Första gången jag körde COD så spelade jag splitscreen med brorsan. Jag var verkligen inte bra på cod men jag sprang omkring.

Så jag passade på att screenpeaka när jag ser att min bror springer fram, så i hans perspektiv ser man en gubbe (alltså jag) som står med ryggen vänd bakåt och ser inte fienden som kommer bakom.

 

Jag tror brorsan ville vara lite snäll, för han sköt mig inte direkt, men jag märkte ju tilslut att han var bakom mig så jag vände mig om och då sköt han mig.

Då såg jag ju hur lustigt det ser ut (i hans killcam), när jag står och inte gör något, men märker att något är fel så jag sakta sakta vänder mig om och dör.

Fail :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...