Layton Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Hej, jag har ett problem. På min laptop så råkade jag komma åt några knappar så att skärmen blev inzoomad. Jag försökte fixa det, men istället för att zooma ut, zoomade jag in istället! Är det någon som har någon aning hur jag skulle kunna göra för att zooma ut, så att man ser hela sidan istället för att behöva växla upp och ner. Det är jättejobbigt :( MVH Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Testa tryck Ctrl+0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Tack! Det funkade! Tusen tack, du är ju bäst :) MVH Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Pratar du om hela alltet nu, och inte bara enskilda fönster? Om så är fallet, så är jag intresserad över hur du gjorde då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Det löste sig 3FJSKGJES så det är lungan. Och det var bara ett fönster på internet, men det är löst nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.