Hoppa till innehåll

Dungeon Keepers


w4nkarN
 Dela

Rekommendera inlägg

booyah, jag blev riktigt sugen på att köra Dungeon Keepers igår (För jag körde QUAKE3 vilken jag körde när jag var liten)

När jag kom hem i morse letade jag igenom hela huset och hittade det inte, vet ni någonstans dom säljer det? Om gamestop kanske har det? Jag har hittat Dungeon Keepers 2 på Webbhallen men jag vill hellre ha 1an, det enda jag hittade var på "Gaming Ground" och prisjakt eller Pricerunners hade ingen information om hemsidan och jag undrar om den är seriös/säker sida.

Redigerat av NoXEEE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

booyah, jag blev riktigt sugen på att köra Dungeon Keepers igår (För jag körde QUAKE3 vilken jag körde när jag var liten)

När jag kom hem i morse letade jag igenom hela huset och hittade det inte, vet ni någonstans dom säljer det? Om gamestop kanske har det? Jag har hittat Dungeon Keepers 2 på Webbhallen men jag vill hellre ha 1an, det enda jag hittade var på "Gaming Ground" och prisjakt eller Pricerunners hade ingen information om hemsidan och jag undrar om den är seriös/säker sida.

 

ser lite ut som wannabe Game.se... pröva köpa något litet. och se resultatet.

 

Edit:

- Man MÅSTE vara 18år fyllda. Eller så får man be sin målsman att genomföra budet/köpet.

 

- Betalningstiden för en vunnen auktion är 7dagar. Har man inte betalat in till vårat konto innan dess. Så kommer man att få ett negativt omdöme från oss och tradera kommer att bli informerad om händelsen.

 

- Vi innehar F-skattesedel och momsregn SE969724-5257.

 

- Vi skickar ENDAST ut varor till kund om vi ser att pengar kommit in på vårat konto.

 

-Man blir kontaktad av oss inom 24timmar efter avslutad/vunnen auktion (detta gäller dock bara vardagar. Helger och röda dagar skjuts svar fram till nästa vardag/arbetsdag).

 

- Utskick görs på tisdagar och torsdag.

 

- Dom betalningssätt vi använder oss av är förskottsbetalning till bank eller plusgiro.

 

- Alla produkter vi säljer är kvalitets testade och godkända. Vilket betyder att dom fungerade felfritt när dom var i våran ägo.

 

- Alla registerade namn, varumärken och logotyper tillhör respektive ägare.

 

- Har ni några frågor så tveka inte att maila oss på [email protected]

 

- ALLA våra varor skickas i skyddade kuvär eller paket.

 

- Alla bud ÄR bindande. GÅR EJ ATT AVBRYTA AVSLUTADE AUKTIONER!

 

- Frakt betalas av köparen.

Redigerat av QuinnoX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...