Hoppa till innehåll

Black Ops Vs. Mw2


ponberg
 Dela

Black ops Vs. MW2  

12 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Det verkar som om alla jämför onlineläget här. Kanke inte så konstigt eftersom singleplayer är ganska uselt.

MW2 är roligt men så otroligt obalanserat att det nästan känns ospelbart ibland. Däremot blir Black Ops tråkigt efter en stund om man inte spelar med kompisar. Enligt mig så är dom ganska jämna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mw2 tycker jag är roligare men man kan bli riktigt förbannad på vissa saker till exempel commando. Black ops tycker jag är tråkigt i längden.

Fast efter 3.56 är det ju mkt mindre hack. Veckan innan 3.56 kom kunde man fan inte spela en ända match utan att den var hackad -.- Jag kom in i 10+ matcher i rad som var hackade innan jag stängde av.

 

Så i längden vinner mw2 för att det är roligare. Men black ops är mer realistiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mw2 var så himla obalanserat att jag slutade spela det.Även om jag såg min fiende före och började skjuta så tog han mig pga antingen noobtube,ump med stopping power,g18 akimbo....

 

BO var så tråkigt att jag slutade spela det,tar för lång tid innan man hittar nån och den för realistisk.

 

Så ingen enligt mig,får hoppas på mw3 :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...