Hoppa till innehåll

Geara Up Dk Tank


Batteryz
 Dela

Rekommendera inlägg

Dingade min första 85a igår men hur fan ska jag kunna geara upp honom för Heroics? blir bara kickad ur alla heroics bara för mitt gröna gear...

 

så har ni några tips hur jag kan geara up min tank för heroics?

Redigerat av Batteryz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör normals, farma rep, köp saker på AH tills du har ungefär 335 i ilvl, då börjar du klara av hc´s.

Det kan även vara värt att inte börja med Random hc utan att välja någon lätt. Tex Deadmines elr Shadowfang Keep.

Det blir ju ett rent helvete om du kommer in i Halls of Origination elr Vortex Pinnacle med 329 i ilvl :P

Tänk även på att gemma ditt gear, det kanske inte verkar bra men det lönar sig sjukt mycket.

Redigerat av Ponne92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, Deadmines är en av dom svåraste heroicinstancerna imo, och Lost City of Tol'Vir och Stonecore är helt klart svårast.

 

Kan rekomendera Throne of the Tides och Vortex Pinnacle, mycket vänliga ställen.

Lost city of Tol'vir är ju helt klart lättare än Dm, och Shadofang keep... iaf som healer. Då kunde man heala med 330 ilvl utan större problem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, Deadmines är en av dom svåraste heroicinstancerna imo, och Lost City of Tol'Vir och Stonecore är helt klart svårast.

 

Kan rekomendera Throne of the Tides och Vortex Pinnacle, mycket vänliga ställen.

 

Låter som att vi tycker helt olika. Jag tycker att DM är den lättaste hc'n som finns. Stonecore tycker jag är riktigt lätt förutsett att gruppen kan tactics. Throne of the Tides och Vortex Pinnacle som lättaste? Dom är fruktansvärt svåra ställen där du måste ta cc på varje mob grupp för att inte dö. Men om man ser till bossarna så är väll dom två dom lättaste.

Håller däremot med om att Lost City of Tol'Vir är väldigt svår.

 

Lost city of Tol'vir är ju helt klart lättare än Dm, och Shadofang keep... iaf som healer. Då kunde man heala med 330 ilvl utan större problem.

Vi snackar om tanking just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...