Turbosteps Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Tjena vilket spel tycker ni jag ska köpa av följande? Mafia 2 Assassins creed Brotherhood Ninja gaiden sigma 2. just nu så håller jag mig mest till assassins creed brotherhood tror jag, Men jag är inte helt säker för mafia 2 ser så frestande ut och ninja gaiden så blodigt och coolt sen har jag alltid tyckt om hack N slash spel. så ja det är lite svårt att bestämma så jag skulle behöva lite hjälp :) och om ni har nån av följande spelen så skriv gärna lite om hur det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Ninja Gaiden är inte ett hack n' slash-spel. Vad det däremot är är världens bästa actionspel. Köp det, spela det, lev det. På Master Ninja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Skulle nog skaffa Maffia 2 eller Brotherhood. Ninja Gaiden spelen äger, men inte Sigma 2. Vad jag vet så är det inte blod alls, och man kan inte hugga av kroppsdelar. Spelet är också alldeles för enkelt jämfört med dom tidigare spelen. Iaf vad jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Brotherhood ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Brotherhood PUNKT. men du bör ha spelat alla delar i assassins serien, för att kunna njuta av storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.