GamesDean Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Bara att tanka den från minecraft.net. Allt finns kvar, launchern ser bara annorlunda ut! Ser jättefin ut enligt mig, vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Riktigt bra och snyggt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Funkar inte att ladda ned för mig. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Funkar inte att ladda ned för mig. :(Du måste ladda ner minecraft igen från sidan det är då en ny launcher kommer. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Du måste ladda ner minecraft igen från sidan det är då en ny launcher kommer. :)Kan inte connecta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Kan inte connecta.Många som har problem med det just nu, jag bland annat. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Tycker att skuggorna är den enda skillnaden... men den är skit snygg Justja world selecten ser ju mer rörig ut ju :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Tycker att skuggorna är den enda skillnaden... men den är skit snygg Justja world selecten ser ju mer rörig ut ju :SDu kan ha mer än fem världar nu och byta namn på dem, antagligen därför! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Tycker det är irriterande att man måste ha vanlig sten för att göra stoneslabs nu, tar ju en evighet att smälta massor med cobblestone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 har haft problem med nya launchern sen den kom... förmodligen för att jag kör på mac... igår kunde jag inte köra singelplayer men multiplayer. Nu kan jag inte logga in ): Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 har haft problem med nya launchern sen den kom... förmodligen för att jag kör på mac... igår kunde jag inte köra singelplayer men multiplayer. Nu kan jag inte logga in ):Det har många Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg