eXtremE Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Skrivet 22 Februari 2011 Tjatja, märkte nyss att min mick inte funkade så jag kolla på sladden och upptäckte att en tråd hade slitits i 2 delar. Så kan man fixa ihop tråden på något sätt elr måste jag köpa ett nytt headset? Citera
CeZ Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Skrivet 22 Februari 2011 Hände mig med en gång, men dom där trådarna är helt sjukt små och jobbiga att laga. Lyckades i alla fall löda ihop dom igen på något sätt. Citera
eXtremE Skrivet 22 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 22 Februari 2011 Ok, nån vänlig själ som skulle kunna säga till mig hur man löder?(alltså ihop dom kablarna) Citera
CeZ Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Skrivet 22 Februari 2011 Kan inte säga att jag rekommenderar det... Testa med eltejp först, tvinna dom lite runt varandra först bara. Citera
eXtremE Skrivet 22 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 22 Februari 2011 Kan inte säga att jag rekommenderar det... Testa med eltejp först, tvinna dom lite runt varandra först bara.ok, bara en liten fråga visst är tvinna att snurra don runt varandra? Citera
CeZ Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Skrivet 22 Februari 2011 Ja, vet i och för sig inte hur dina kablar ser ut men det fungerade för mig. Citera
Distinction Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Skrivet 22 Februari 2011 Alltså tvinna Koppartråden I sladdarna. :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.