GamesDean Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Tjenare! När jag käkade glass idag kände jag smaken av en skitgod glass som fanns för några år sedan. Paketet var i samma storlek som big pack och jag har för mig att den hade fyra olika smaker. Någon som kommer ihåg namnet på den? Har för mig att den typ hette djungelglass men det ger inga träffar på google. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Syftar du på caribic? Vet inte om den finns kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Syftar du på caribic? Vet inte om den finns kvar...Nej, inte caribic. Den glassen jag undrar namnet på har en låda lika stor som en big pack, dvs 2 liter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Är det GB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Är det GB?Det kommer jag faktiskt inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Vilka smaker? Haha, intressant tråd btw. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Vilka smaker? Haha, intressant tråd btw. xDTyp päronliknande och tre till, kommer inte ihåg. Den fanns för ca 5 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 http://www.gb.se/iceCreamInfo.asp?icid=62 ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 http://www.gb.se/iceCreamInfo.asp?icid=62 ???I lol'd. Nej, den är tre smaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 "jag har för mig att den hade fyra olika smaker.", behöver inte betyda "jag vet att den hade 4 smaker, så ni kan utesluta allt med bara tre smaker". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.