5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 (redigerat) *Det står att grupppaket 1 kostar 5kr att förlänga, det kostar 10kr *Det står att man får 50 platser, man får 250. Men man fick inte 50 dagar, eller gratis beskrivning. Det kostade säkert mer än vad det gjorde också, ska ta reda på det. I vilket fall är det väldigt dåligt, jag vill ha ett riktigt paket 1 för 10kr, inte betala mer än vad det står man betalar. Det skulle varit bra om admin skulle kunna göra om det till en vanlig grupp, så att priset blir för att förlänga 100 dagar det riktiga, alltså 4750 fm eller vad det är. Sen att det kostar 5kr att förlänga med SMS. Ett vanligt paket 1 alltså. Redigerat 26 Februari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Samma sak hände ju med 1:a ADAF också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 (redigerat) Skrev du ett PM till admin också? För jag kommer inte fortsätta förlänga åter en grupp för 14500 fm i månaden. Jag vill ha det rätta paketet :/. Edit - inte mig, admin :P Redigerat 26 Februari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Skrev du ett PM till admin också?För jag kommer inte fortsätta förlänga åter en grupp för 14500 fm i månaden. Jag vill ha det rätta paketet :/. Edit - inte mig, admin :PNej, orkade inte bry mig. Inte 14500fm i månaden, det är 14500 för 100 dagar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Jo, så är det ja! Men nu har admin fixat det, riktigt snabbt och bra ändå, han sa att det var en bugg! Men aja, creds till admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.