Intense Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 (redigerat) Någon annan som har prövat sig på Light Graffiti? :) Det är när man har en kamera med slutartid, man tar kort, sen har man en lampa och lyser med den i luften, sen när kameran tar själva kortet så ser man linjer från ljuset. Det är riktigt coolt. Här är några bilder som jag och min kompis Gustav har gjort för några dagar sedan: Redigerat 28 Februari 2011 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Har testat det lite, rätt roligt faktiskt :) har tyvärr inga bilder tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Lol. Alla kameror har en slutartid. Det du är ute efter är att man ändrar på slutartiden så att den blir lång, och då kan man kladda med ljus på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Har gjort sådär en gång, Blev riktigt najs faktist. kan slänga upp bilderna om jag hittar dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 (redigerat) Testade lite nu med 30s slutare: Bild 1 Bild 2 Det blåa ljuset är min mobil och det skarpare, vita ljuset är en ficklampa. Redigerat 5 Mars 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Jag fattar inte vad jag ska göra? Jag har gjort det, fast det funkade ej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 (redigerat) EDIT Redigerat 5 Mars 2011 av shr00m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Jag fattar inte vad jag ska göra? Jag har gjort det, fast det funkade ej....Du måste ställa om slutaren så att den tar bilden längre, har din kamera ett M-läge (Manual) så ska du använda det. ok... den bilden var fan skitstor till och med på en 24" skärm med 1920x1080Sorry, länkade dom nu istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Jag ska nog köra lite ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.