Windnoob Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Jag har inget ljud på datorn, kommer inget ljud alls. Det e inte mute, Kan de vara för att jag skaffade windows 7 ? Hade XP innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Blev det så när du skaffade Windows 7? Fixa ljuddrivrutiner i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 28 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Har gjort det, Creative labs, funkar ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Har du byggt din dator själv? I så fall kör in moderkortsskivan. Vad är "Creative Labs"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 28 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Creative är väl märket på mina högtalare... Har inte byggt datorn själv... Jag har ingen aning om detta :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Ta reda på vad du har för ljudkort, högerklicka på den här datorn och välj Hantera -> Enhetshanteraren -> Ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 28 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Har laddat ner något nu... hör bara musik VÄLDIGT lågt från 1 högtalare..maxat allt.. har 5 st + 1 baslåda. Hjälp? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Kollat att pluggen sitter i helt :o? hände mig en gång att jag checkade allt med ljudet men såg inte att pluggen va halft inne. Kolla med det du laddat ned.. btw. ladda inte ner random drivrutiner. då får du inte rätt som sagt och då blir allt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 28 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Har laddat ner rätt... jag hör nu väldigt svagt ljud fast det e på max :S ÅNGEST PÅ LIVET!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Jag har haft sådant problem förut, men det var så längesedan att jag inte kan hjälpa... srry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 (redigerat) "Hitta och åtgärda problem med uppspelning av ljud"' Testa med den först. Annars så kanske det är något program som blockerar ljudet, har hänt för mig ( http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1830714 ) Löste dock det till slut, vet inte riktigt hur jag gjorde. Kolla in enhetshanteraren och se till så att inget ljud blockeras. Sen så kan du även ställa in ljudnivå och sådant. Redigerat 28 Februari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.