airsoftmannen Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 TjenareTjenare, jag har letat runt lite och kollat efter fusk till cod 4, jag kommer dock inte använda det public, jag o några kompisar ska köra cod 4 under lanet så det blir väll ganska mycket private, iaf. vet någon om man kan bli bannad (typ som vac bannad på cs) fast med punkbuster eller något liknande? blir ju ganska surt ifall man blir bannad, tacksam för svar =) Mvh. Airsoftmannen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 (redigerat) TjenareTjenare, jag har letat runt lite och kollat efter fusk till cod 4, jag kommer dock inte använda det public, jag o några kompisar ska köra cod 4 under lanet så det blir väll ganska mycket private, iaf. vet någon om man kan bli bannad (typ som vac bannad på cs) fast med punkbuster eller något liknande? blir ju ganska surt ifall man blir bannad, tacksam för svar =) Mvh. Airsoftmannen :)Vet inte riktigt, men jag tror att din CD-key blir bannad iaf på punkbuster. Tips: det e inte värt att försöka Redigerat 9 Mars 2011 av Paffi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Jupp, man blir bannad av GGCstream. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg