Orlak Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Hej Jag skulle vilja vet om det är bra att köpa Apple Ipod Touch 8GB fjärde generationen? För att är inte säker man kan jailbreaka den så lätt som på tredje generationen. Tack på förhand. -Orlak :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 Det går och jailbreaka men inte så enkelt som på 3g och lägre, tror att man måste använda sig utav pwnagetool eller ngt sånt. (Jag längtar tills jag kommer hem till dig du vet... hehehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 // LG Optimus 2x är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 // LG Optimus 2x är bättre.Vi snackar om en ipod, en mp3. Jag tycker att du ska köpa en, det går att jailbreaka senaste firmware med greenp0ison. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 // LG Optimus 2x är bättre.Klart som fan att den är det, en iPod Touch är inte ens en mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Ja det är verkligen värt det! Köp en !! Det är lika lätt att jailbreaka Både med jailbraekme.com (om man inte har uppgraderat till 4.2.2) och T.ex Greenp0ison:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.