BussChaffisen Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Jag bara undrar ifall jag kan ladda ner ett inspelningsprogram på datorn, Sätta in det i ett USB minne och sen sätta in det i mitt PS3, Skulle jag då kunna filma med det på mitt PS3? Annars så skulle jag gärna villja veta hur man annars gör. :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Köper ett CaptureCard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 (redigerat) Antinger köper du något av dessa. Dazzle är billigast och kan ligga på ungefär 600kr kanske. Då får du en bild på "Scart"-kvalité efter vad jag har sett på youtube Annars kan du köpa en HDPVR 2000kr Då får du istället spela in med Component-kablar so ger en bild i HD-kvalité Så har du pengar så skaffa en HDPVR, för folk säger att det är bättre. Även kan du hitta videos på youtube hur du installerar din HDPVR om du skaffar en Jag använde mig av , som är en enkel guide, men som är mycket effektiv. Finns möjligtvis även för Dazzle Om du inte förstår så kan jag hjälpa dig om du skulle skaffa en HDPVR Skicka bara ett PM så kan vi möjligtvis prata genom det där Redigerat 4 Mars 2011 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.