Laserturk Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 (redigerat) Vilka tror ni moderatorer ni är? Ni kan väl inte varna någon för att denne skrev att han tankade spel? Visste ni inte att man kan tanka spel helt lagligt? Att det fanns Direct2Drive-spel, sådana man BETALAR för och får ladda ner dem till hårddisken? Kom inte och säg att ni varnade denne för ni trodde var denne menade, för så får ni inte hålla på. Skärpning! Inlägget jag syftade på: (Det här meddelandet skickades automatiskt!) http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t&p=1823709 Ovanstående inlägg skrivet av dig bryter mot §3.7 Du kommer från och med nu inte kunna skriva inlägg på 7 dagar. Du rekommenderas att läsa igenom reglerna under tiden och lära dig dessa http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules Redigerat 3 Mars 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Vill gärna se inlägget det handlar om, länk? Beror ju på sammanhanget, det kanske ansågs som att h'n tankade ner olagligt eftersom det pratades om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 3 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Detta hade inte med sammanhanget att göra, för det pratades inte om illegal nedladdning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Finns det verkligen gratis spel som är lagliga att ladda ner? Sen så detta "569 games" har en massa spel som är olagliga att ladda ner? I vilket fall så ska man kontakta moderatorn man fick varningen av inom en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Alla moderatorer är dumma i huvudet. Trodde att alla hade insett det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 3 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 (redigerat) Finns det verkligen gratis spel som är lagliga att ladda ner?Sen så detta "569 games" har en massa spel som är olagliga att ladda ner? I vilket fall så ska man kontakta moderatorn man fick varningen av inom en vecka.Jag skrev fel när jag skrev gratis, jag menade att finns en massa sidor som erbjuder nedladdning av spel (Direct2Drive) för en mindre summa. D2D-spel brukar oftast inte vara lika innehållsrika som sina bröder i CD-format. EDIT: Jag tror t o m att CDON erbjuder D2D-spel. Redigerat 3 Mars 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Jag råder admin att byta ut några moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 3 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 (redigerat) Jag råder admin att byta ut några ALLA moderatorer.Ärligt talat, tycker jag detta passar bättre. inb4mod lock Redigerat 3 Mars 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Se till att kontakta moderator innan sju dagar har gått bara, så kanske varningen kan tas bort. På så vis fick jag en felaktig varning borttagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 ^This. Om det nu rörde sig om laglig nedladdning så är det bara att höra av sig till moderatorn som gav varningen. Typ offtopic: Tycker det är lite småfult att påstå att moderatorerna gör ett skitjobb om man själv inte provat på det. Jag menar, vad vet ni egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Det finns INGA gratisspel till DS, inte heller kan man tanka så många spel till DSi. Alltså har personen tankat olagligt. Sen hade personen skrivit samma sak inte en gång utan tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Det finns INGA gratisspel till DS, inte heller kan man tanka så många spel till DSi. Alltså har personen tankat olagligt. Sen hade personen skrivit samma sak inte en gång utan tre.Det är fortfarande inte en ursäkt för att ni beter er som ni gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.