Hoppa till innehåll

Realm Med Bra Guilder


Kevve
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har tänkt mig byta server, och jag letar då efter en realm som har väldigt utvecklad pve. Realmen jag är på nu så är det bara ~5 guilder som raidar 25-mans, och det är bara bullshit.

 

En bra realm med bra ekonomi och hardcore raiding är vad jag letar efter. Någon som känner sig veta någon bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då borde du migga till Twisting Nether, spelade själv på den där jag var med i en guild som heter Clarity men det finns ju såklart andra guilder där. Om du har otur och inte blir accepted till en hardcore guild så går det alltid bra att köra med en PUG. Folket där är inte helt braindead som folket va på min förra server (Frostwhisper). Nu snackar jag om Horde btw.

 

Och det är ungefär 5k characters där Ally/Horde, lvl 85 tror jag så ekonomin duger. ^^

 

Edit: Gillar du inte Twisting Nether så kan du kolla på den här sidan: Wowprogress.com

Redigerat av Emomilol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Folket på Frostwhisper var väl knappast braindead? var väl mer att du inte var med i ett bra guild.

 

men OT: Frostmane

Var det där ett skämt eller? Frostwhisper suger. Jag var med i Karma där vi dödade 12/12 på en månad, låg på plats 4 tror jag för att vi inte visste hur vi skulle göra med addsen på Nefarian i p3, wipade 5 dagar pga av det. Sen så mergade vi ihop med Erratic och efter 2 veckor disbandade den guilden. Tror att Almost Skilled också disbandat. Redigerat av Emomilol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bytt server till Frostmane nu och joinat en 3/13 HC guild. Lite dåligt, men mitt gear är inte helt bra så jag bygger upp det så att jag kan applya till en bättre guild.

Tycker du ska vara tacksam som ens kom med i den guillden du är med i nu med tanke på att de i princip boostade dig genom alla raids? Om jag inte minns fel så skapade du en tråd bara för 3 veckor sedan och frågade om tacts och liknande till bossarna. Du kommer få så sjukt dåligt rykte fall du gör så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker du ska vara tacksam som ens kom med i den guillden du är med i nu med tanke på att de i princip boostade dig genom alla raids? Om jag inte minns fel så skapade du en tråd bara för 3 veckor sedan och frågade om tacts och liknande till bossarna. Du kommer få så sjukt dåligt rykte fall du gör så.

Tacs kunde jag, det var tips osv jag frågade efter. I vilket fall så ja, jag borde vara tacksam, och det är jag också såklart. Men det är inte så att dom boostade mig igenom alla raids, för att jag var fortfarande med och slogs om mellanplatserna bland dps iallafall.

 

Anledningen till att jag har för avsikt att byta guild är att jag känner att jag vill spela på en mycket högre nivå än jag gör nu. Jag ligger oftast längst ner på damage taken, jag ligger bland dom 5 bästa i dps, när jag inte ens har jättebra gear och så vidare, medans dom andra i raiden dör ifrån black pools på maloriak tex.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var det där ett skämt eller? Frostwhisper suger. Jag var med i Karma där vi dödade 12/12 på en månad, låg på plats 4 tror jag för att vi inte visste hur vi skulle göra med addsen på Nefarian i p3, wipade 5 dagar pga av det. Sen så mergade vi ihop med Erratic och efter 2 veckor disbandade den guilden. Tror att Almost Skilled också disbandat.

Aldrig hört talas om Karma.. när fanns den guilden? körde på Fwhisper under wotlk.

 

Thule

Almost skilled

Sedan var det ett annat toppguild som disbanda sent i wotlk. Sedan fanns det även ett svenskt guild med bra progress, men vissa raiders kunde inte ens sin klass..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aldrig hört talas om Karma.. när fanns den guilden? körde på Fwhisper under wotlk.

 

Thule

Almost skilled

Sedan var det ett annat toppguild som disbanda sent i wotlk. Sedan fanns det även ett svenskt guild med bra progress, men vissa raiders kunde inte ens sin klass..

Karma mergade dit när Cata kom.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...