Svampen2 Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) Vattrhjro9hrt pt klassiga ich gode (vattenmeloner är kladdiga och goda) Nästa person ska förklara varför jag suger på detta xD Redigerat 7 Mars 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 7 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) för att jag också för det Nästa skriver om klotet Redigerat 7 Mars 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) klorer äe wj asik persoj (klotet är en asum person) Nästa person skriver om potatisar Redigerat 7 Mars 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Potatisar är fett goda ibland, men inte utan sås! Nästa person ska skriva om TV:apparater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) Jag älskar tvMapparater Nästa person ska skriva om marabou Redigerat 7 Mars 2011 av MixedStuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) Maranou är aöavs härsy(Marabou är alavs häst) Nästa person ska skriva om vad de ska göra i helgen Redigerat 7 Mars 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) Jag sja ubte flra bpt soecuekkr i gelgen, bara tröba gabdvikk! :D (jag ska inte göra nåt speciellt i helfen, bara tröna handboll! :D Nästa person ska skriva varför jag suger på att skriva med stängda ögon =) . Redigerat 7 Mars 2011 av jerka00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 ? Då skriver jag denna mening genom att blunda, efteersom att förra talaren inte verkat ha förstått innebörden av leken. Nästa person ska skriva om Dreamhack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 ? Då skriver jag denna mening genom att blunda, efteersom att förra talaren inte verkat ha förstått innebörden av leken. Nästa person ska skriva om Dreamhack!Jag gjorde fel =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 dreamhack är ett lan! Nästa person ska skriva om skype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) "- äh fsm, får ki dta till dj, sitts 75 timmar i samma vaerma eum med en masssa sbettiha kåpra men, har jah tur sp fpr jah kanske npt dör bak när jah sobrt" (-Äh fan, jag får ju dra till DH, sitta i 72 timmar i samma varma rum med en massa svettiga och kåta män, har jag tur så får jag kanske något därbak när jag sover. ) http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1814169 Fan du kom före! skajp ör najs Nästa person får skriva om lypsyler. Redigerat 7 Mars 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Jag vet inte vaf lypsuler är för nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.