Svampen2 Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 godis ör gott kej inye nyttigt nästa person ska skriva om imba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Imba är ett gruppforum där man kan spamma om vad fan man vill. PUM ska skriva om vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Vinter är kall ocj blör ocj såmt Nästa person ska dra ett "alla barnen"-skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Alla barnen åkte båt förutom ellen, hon satt fast i propellern höhö. Nästa person ska skriva om Boston Bruins! (Känner mig alldeles för datorifierad eftersom jag inte har några problem med detta..faaaaaack) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 jag har ingen anung vem han är Nästa person ska skriva om spelet RUSE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GazToHeavens Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Palla. PMU ska skriva om Tha Imbaz, ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Det är den bästa gruppen ever (skrev detta med min stukade arm/hand lolol) Nästa person ska skriva om korvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 kotvar är goda att grilla PUM ska skriva om after eight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 After Eihjy smakar ,omt!" nästa person ska skriva om potatisbullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 En hand: Jag gikkade outatisbukkar mer flrutm hag har tröttnat på det mu Två händer: Jag gillade potatisbullar mer förut jag har tröttnat på det nu Nästa person ska skriva något om helena paparizou (xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Schlafer va= Skiut alltså. (Schlager va? Skit alltså.) Nästa person ska skriva om nästa person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 nösta oerson ör sökert en rolig person. Nästa person ska säga något roligt. =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.