Organism Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 jag tycker att hamstrar är så coola just pga av att de ser ut som små hårbollar. (hårbollar) - Nästa person ska skriva om religion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 (redigerat) Religion är fumt (dumt) Nästa person ska skriva om mig Redigerat 24 April 2012 av Muggebigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 Du är typ nice Nästa person ska skriva om crunchbang linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 aldrig provat, men verkar nice. Nästa person ska skriva om mcdonalds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 mcdonalts är en resturang. Nästa person ska skriva om tidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 mAN KAN LÄSA TIDNINGAR. Caps lock :P Nästa person ska skriva om caps lock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 Caps lock i fel sammanhang är jobbigt. Skriv om rumpor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 (redigerat) EDIT: Organism hann före. Rynoir jab vara fuba ;O¨(Rumpor kan vara fina) Nästa person ska skriva om dolan Redigerat 24 April 2012 av KawaiiNek0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 dolan låter jävvekil, men har ingen aning om vad det lr ;O (dolan låter jättekul, men jag har ingen aning om vad det är :P ) nästa skriver om möss (datormöss) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 Jag tycker att det är väldigt jobbigt att inte ha en data mus till sin dator. Jag menar det funkar ju inte annars, inte sant? haha. Skriv om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 om mig Nästa skriver om deras favoritdryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 dolan låter jättekul, men jag har ingen aning om vad det är :Pproctio pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.