Tilvas Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Jo, så jag undrar om Gear of war triple pack kommer komma till sverige? Det står på webhallen att det är oklart om den kommer till sverige. Sen har jag bara en sista fråga är gears of war serien bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 gears of war är nog det bästa du kan spela på 360, om man bortser från den laggiga multiplayern som de tydligen ska ha fixat i 3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 10 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Jag har tänkt köpa GoW serien och fallout new vegas. Ska man köpa nåt annat istället för new vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Jag har sett Gears of War Triple Pack tillgänglig för förhandsbokning nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.