Miyer Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Hej jag har just jailbreakat min ipod touch 4g 4.2.1 och ska ladda en source till cydia ( cydia.hackulos.us) . Det börjar ladda men sedan kommer det http://cydia.hackulos.us : Sub-process /bin/bzip2 returned an error code (2). Vet någon vad felet är och hur jag kan fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Har för mig att en snubbe i klassen hade samma problem med att jailbreaka sin iPhone 4. Kan du beskriva problemet lite mer? Är det att du har installerat Cydia men inte hittar Hackulos på Cydia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 11 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 nvm jag fick det fixat men tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.