KuroKaktus Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Jag har bytt till Zerg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Har addat dig nu, vill du ha tips när jag kollar replays eller ska jag observa när du spelar och sen bedöma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Du kan kolla på en replay. Ska bara spela en, har ingen atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 (redigerat) spelet är nedladdat någon som vill köra... Redigerat 11 Augusti 2011 av Thegamero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 (redigerat) character code.:492 character name.:Kordel Redigerat 11 Augusti 2011 av Thegamero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Name; Derf Code; 938 Adda mig gamero så kan jag lära dig lite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Gärna..:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 Citronpaj 773 Adda om ni vill :D Kör mest 2v2 btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 7 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2012 Har nu sparat ett replay om ni kanske skulle vilja kolla på det... Börjar bli bättre nu men spelar fortfarande i bronze... Adda Kordel Kod:492 Skulle vara tacksam för hjälp tips och strategier... Btw jag spelar fortfarande terran... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 (redigerat) Du måste ladda upp den någonstans för att vi ska kunna se den, vi kan inte gå in på din profil och kolla där. Redigerat 8 Februari 2012 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Så måste jag recorda det eller ska jag bara försöka hitta filen och ladda upp den på YouTube...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Du går in i din Starcraft mapp och kopierar och lägger upp den på någon uppladdningssida så vi kan ladda ner och kolla, jag skriver gärna och hjälper dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.