Diminished Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 (redigerat) Jag är lat och använder 118800 som källa: (tog 2 minuter)Stämmer det att Justin Bieber använder auto-tune, skriver han låtarna själv och är det sant att han är miljonär?118800: Hej, ja det stämmer att Justins röst överproduceras i studio, den är helt okej live också, men snart når han målbrottet och det kommer skapa problem. Han skriver vissa låtar själv men inte alla, och han är minst sagt en miljonär. Mvh 118800 Du får tycka vad du vill men Justin Bieber är verkligen inte dålig, han sjunger bra även om han använder auto-tune och muskikproducenterna mixar hans röst. Han har skrivit flera låtar själv och jag tror inte vilken 16 åring som helst klarar av det. Låter som du är avundsjuk med syfte på att han får så många tjejer medans du inte har någon alls och är rik som ett troll medans du inte har ett öre, men det kan jag ju inte skriva med syfte på det understruktna.No, just no. Redigerat 20 Mars 2011 av Luminary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Han är en p12a som har kass röst, som inte förtjänar att vara känd.han är 57 år o hat mask på sig och är pe*o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 han är 57 år o hat mask på sig och är pe*oNej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 han är 57 år o hat mask på sig och är pe*oYe! Det är rätt sagt om honom. förresten har han en lever som en 80-åring och röker hasch och gräs 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HHAHA Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Ye! Det är rätt sagt om honom. förresten har han en lever som en 80-åring och röker hasch och gräs 24/7.Rätt så sjukligt att många folk tar ut så mycket ilska på bieber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 (redigerat) Ye! Det är rätt sagt om honom. förresten har han en lever som en 80-åring och röker hasch och gräs 24/7.Att säga att han är en dålig musiker förstår jag men sådana här kommentarer är så jävla barnsliga. Redigerat 1 April 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 1 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Ye! Det är rätt sagt om honom. förresten har han en lever som en 80-åring och röker hasch och gräs 24/7.Väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.