Hoppa till innehåll

Vad Har Folk Emot Justin Bieber?


 Dela

Rekommendera inlägg

Filmen var väl knappast hans idé?

 

Och dessutom så kan jag lova att alla här hade sagt ja om någon kom och erbjöd er miljoners miljoner dollar för att få göra en film om er.

 

(Nu kommer självklart någon och säga att de minsann inte alls hade sagt ja)

Det bror på, hade jag fått lika mycket pengar som Justin Beaver hade fått av att bara släppa skivor och liknande skulle jag inte göra det. Man spelar musik för att det är roligt, vilket inte han gör.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Man spelar musik för att det är roligt, vilket inte han gör.

Även fast jag också förespråkar "man ska göra det för musikens skull och inte pengarna", så är tyvärr det en sak som inte gäller när det kommer till mainstream-musik.

Som jag ser det är den stora delen att skriva text, skapa musiken, men i de flesta fallen med kändare artister så har de någon som skriver texter, och någon som gör musiken.

Det enda de behöver göra är att följa instruktionerna och håva in cash. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att hans musik är skit och jag fattar inte hur han har blivit så stor artist under en så pass kort tid..

HATE

För att andra gillar hans musik?

 

Uppenbarligen finns det miljontals människor som tycker han är awesome.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att andra gillar hans musik?

 

Uppenbarligen finns det miljontals människor som tycker han är awesome.

Finns säkert minst lika många som tycker att han är dålig.

Men det är så det ska vara här i världen. Alla kan inte gilla samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han tilltalar inte mig. Jag lyssnar på allt, sålänge det är på riktigt. Justin Biebers texter är falska, han har inte skrivit dom. Han har andra som gör allt åt honom, han får alla tjejer han vill ha, och är miljonär som 16-åring. Hans låtar ger mig inget, för det enda han gör är att gå ut på scen och ljuga. Allt med honom är så falskt så det svider. Det är anledningen.

Men tycker man inte som alla fjortisar så är man ju avundsjuk. Dessutom använder han auto-tune. Auto-tune betyder inte sån där datorröst som finns i alla techno/whatever låtar. Auto-tune kan även låta naturligt.

Redigerat av dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han tilltalar inte mig. Jag lyssnar på allt, sålänge det är på riktigt. Justin Biebers texter är falska, han har inte skrivit dom. Han har andra som gör allt åt honom, han får alla tjejer han vill ha, och är miljonär som 16-åring. Hans låtar ger mig inget, för det enda han gör är att gå ut på scen och ljuga. Allt med honom är så falskt så det svider. Det är anledningen.

Men tycker man inte som alla fjortisar så är man ju avundsjuk. Dessutom använder han auto-tune. Auto-tune betyder inte sån där datorröst som finns i alla techno/whatever låtar. Auto-tune kan även låta naturligt.

Jag är lat och använder 118800 som källa: (tog 2 minuter)

Stämmer det att Justin Bieber använder auto-tune, skriver han låtarna själv och är det sant att han är miljonär?

118800: Hej, ja det stämmer att Justins röst överproduceras i studio, den är helt okej live också, men snart når han målbrottet och det kommer skapa problem. Han skriver vissa låtar själv men inte alla, och han är minst sagt en miljonär. Mvh 118800

 

Du får tycka vad du vill men Justin Bieber är verkligen inte dålig, han sjunger bra även om han använder auto-tune och muskikproducenterna mixar hans röst. Han har skrivit flera låtar själv och jag tror inte vilken 16 åring som helst klarar av det. Låter som du är avundsjuk med syfte på att han får så många tjejer medans du inte har någon alls och är rik som ett troll medans du inte har ett öre, men det kan jag ju inte skriva med syfte på det understruktna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Justin Bieber asså. Jag hatar honom inte. Men jag älskar inte honom heller.

Jag tycker han sjunger helt okej, och han är väl rätt bra men ABSOLUT INTE min musikstil. Jag gillar inte sådan här nya rnb/pop hitar som alla älskar. Och jag är lite trött på hans låtar är ju inte så bra.

Jag gillar inte Justin Bieber så mycket, men jag hatar honom inte.

Man kommer ingen vart med att hata.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Justin Bieber har en bra röst, det kan jag erkänna utan att skämmas. Det är bara det att hans musik är så värdelös och många stör sig på dom som gillar hans musik vilket leder till att dom hatar Justin Bieber. Det har inget med avundsjuka att göra.

Redigerat av Entropia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får tycka vad du vill men Justin Bieber är verkligen inte dålig, han sjunger bra även om han använder auto-tune och muskikproducenterna mixar hans röst. Han har skrivit flera låtar själv och jag tror inte vilken 16 åring som helst klarar av det. Låter som du är avundsjuk med syfte på att han får så många tjejer medans du inte har någon alls och är rik som ett troll medans du inte har ett öre, men det kan jag ju inte skriva med syfte på det understruktna.

Jag skrev inte att jag inte får några tjejer och inte har ett öre, det var du som antog. Jag sa till och med inte ett knyst om hur bra/dålig han var live. Jag spelar i band, gör låtar och skriver texter. Du lägger fokus på fel sak i mitt inlägg. Det jag menade var att eftersom han får tjejer, allt han vill osv. så är han inte intressant, han har inget att berätta för allt är perfekt. Men du läste förstås bara det du fettat. Redigerat av dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...