Nacke3000 Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Tja! Mitt windows movie maker funkar inte! Varje gång jag ska spara en fil avbryts sparningen och så kommer detta upp Windows movie maker kan inte spara filmen på platsen du angav. Kontrollera att orginalkällfilerna som används i filmen fortfarande är tillgängliga, att platsen där du vill spara filmen är tillgänglig och det finns tillräckligt med hårdiskutrymme. Försök sedan igen! Jag har startat om datan jag har gått in på hjälp och jag har kollat att allt som står är som det ska! Allt är som det ska men det funkar ändå inte. Jag älskar att redigera filmer så snälla kom med en guide eller lösning på problemet! Skulle betyda jätte mycket! Annars skulle jag vilja ha en länk där man kan ladda ner ett gratis film redigerings program som helst ska vara lätt att använda. Tack så mycket i förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 [iNSERT WALL OF TEXT HERE] Testa,... Camtasia Studio 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 13 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 (redigerat) Tack det funkar bra! Men jag har bara 30 dagar trial och vill få windows movie maker att funka igen. Några lösningar på problemet? Redigerat 13 Mars 2011 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 photostory 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 photostory 3Snälla, nej, usch! Bland det sämsta som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Snälla, nej, usch! Bland det sämsta som finns.vår data lärare sa att vi skulle använda det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Jaså? Se till att han blir avskedad isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 vår data lärare sa att vi skulle använda detDet förklarar ju saken. OnT:Är du säker på att problemet inte är något av dessa:att platsen där du vill spara filmen är tillgänglig och det finns tillräckligt med hårddiskutrymme.?Kolla upp om du sparar på samme ställe i de olika programmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Har du Windows 7 så borde du kunna avinstallera Movie maker och sedan ladda ner det igen från Microsoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Jaså? Se till att han blir avskedad isåfall.Adobe After effects :P, det är grejjor, :P. Photostory 3 amvände man i trean... xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Det står vad felet är?!?! Kolla så filmfilerna ligger i samma directory som de gjorde när du importerade dem till Movie maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 13 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 (redigerat) Jag har 79 GB ledigt fär jag vill spara filmen. Filmen tog 9 MB Dom är där dom var när jag laddade hem dom. Dom är inte skadade. Har testat Redigerat 13 Mars 2011 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.