Hoppa till innehåll

Ett Gratis Filmredigerings Program!


Nacke3000
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja!

 

Mitt windows movie maker funkar inte! Varje gång jag ska spara en fil avbryts sparningen och så kommer detta upp

 

Windows movie maker kan inte spara filmen på platsen du angav. Kontrollera att orginalkällfilerna som används i filmen fortfarande är tillgängliga, att platsen där du vill spara filmen är tillgänglig och det finns tillräckligt med hårdiskutrymme. Försök sedan igen!

 

Jag har startat om datan jag har gått in på hjälp och jag har kollat att allt som står är som det ska! Allt är som det ska men det funkar ändå inte. Jag älskar att redigera filmer så snälla kom med en guide eller lösning på problemet! Skulle betyda jätte mycket!

 

Annars skulle jag vilja ha en länk där man kan ladda ner ett gratis film redigerings program som helst ska vara lätt att använda.

 

Tack så mycket i förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vår data lärare sa att vi skulle använda det

Det förklarar ju saken.

 

OnT:

Är du säker på att problemet inte är något av dessa:

att platsen där du vill spara filmen är tillgänglig och det finns tillräckligt med hårddiskutrymme.
?

Kolla upp om du sparar på samme ställe i de olika programmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...