Ibanez Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Skrivet 13 Mars 2011 Hejsan, jag uppdaterade min iPhone 4 igår och när uppdateringen var klar så har jag döda pixlar på några ställen på skärmen. Jag är säker på att dom inte var där innan och jag undrar om det här går på garantin? Jag har testat gjort en återställning. All hjälp uppskattas. Citera
Nomatic Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Skrivet 13 Mars 2011 Om du inte har jailbreakat den eller på något annat sätt ändrat mjukvaran så ska garantin gälla. Citera
Ryssfemma Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Skrivet 13 Mars 2011 Hejsan, jag uppdaterade min iPhone 4 igår och när uppdateringen var klar så har jag döda pixlar på några ställen på skärmen. Jag är säker på att dom inte var där innan och jag undrar om det här går på garantin? Jag har testat gjort en återställning. All hjälp uppskattas.Använd ett program som upptäcker döda pixlar. Det kan vara displayskyddet som får det att se ut så, been there done that. Annars bör du bara lämna in den, garantin täcker döda pixlar. Ta bort jailbreak om du nu har det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.