Hoppa till innehåll

Säljer Sjukt Gearad 85 Mage!


Rekommendera inlägg

Ja.. nu ska jag sluta spela WOW på grund av att jag börjar jobba snart och till höst ska jag börja plugga så kommer inte ha tid längre.

 

(Vet inte om detta är rätt del forum så ursäkta om det är fel :D )

 

 

Säljer mitt account med: 85 Orc mage, 85 Troll Priest, 60 Tauren shaman samt Wc3 frozen throne på accountet.

 

85 orc magen:

PVP gear: Den har full epic vicious gear(4k res) , alla parts är epic. Dessutom finns det 4,5k conquest points.

 

PVE Gear: Har allt ifrån normal raids. Dessutom finns det 4xt11 (varav 2x är heroic parts). Dessutom har den heroic raid items på: Boots, belt, offhand, bracers. Har alla trinkets så som Darkmoon Volcanic, mirror, bellt, stump of time. Finns även drygt 1200 valor points.

 

Har 525 tailoring, enchanting, cooking, first aids. 310 % mount med 15k gold. Har dessutom nästan alla BOA items (Helmets, clocks). Är snart exalted med min guild (9k / 21k) och när jag blir exalted kan man köpa Dark Phoenix.

Achivement points: 5,5k typ nästan bara catalysm achivements. Har dessutom 12/12 norma raids och 5 /12 heroic raid.

 

85 troll priest

Nyss dingat, 525 herb och alch. 150 % mount och 2x pvp parts resten blå gear. Inget att hurra för.

 

Angående pris eller dylikt vet jag inte vad jag vill ha, men det är en extremt bra mage som du inte kommer ha några problem alls med att hitta arena teams eller guilds.

 

Kontakta med på [email protected] kollar mailen ofta men är inte inne på MSN. Så maila mig och sen så om du verkar som en seriös köpare så kan vi snacka mer på msn :)

 

Har du frågor så kan du maila mig eller skriva här.

post-97981-1300119894_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...