Muggebigge Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Hej! Mina kompisar brukar prata om Ghost och Gas är samma person. Är dem samma person? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Nej, Ghost heter Simon Riley och bär tydligen masken efter sin kompis som tydligen var en "total badass". Röstskådespelaren är dock samma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Gaz är inte Ghost, då Gaz blir skjuten av Imran Zakhaev i "Game Over"-uppdraget på bron. Tror inte att man med ett skott i huvudet sedan kommer tillbaka för att bli dödad igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 det är bara samma person som gör rösten... inte samma karaktär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Och att MW3 kommer handla om Ghost's liv inom militären :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Om det är efter att han dom så förstår jag varför man kallar honom för Ghost :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 (redigerat) En av mina kompisar säger att han heter Ghost för när han hette Gaz blev han skjuten i huvet men han överlevde så han kallas för Ghost. Men jag är har inte MW2 eller MW så han säger att jag inte vet. Kan någon visa mig en länk så jag kan visa den för min kompis att se inte är samma person. Redigerat 3 April 2011 av luigi99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Kolla Call of Duty Wiki http://callofduty.wikia.com/wiki/Gaz http://callofduty.wikia.com/wiki/Simon_%22Ghost%22_Riley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 En av mina kompisar säger att han heter Ghost för när han hette Gaz blev han skjuten i huvet men han överlevde så han kallas för Ghost. Men jag är har inte MW2 eller MW så han säger att jag inte vet. Kan någon visa mig en länk så jag kan visa den för min kompis att se inte är samma person.fråga din kompis hur man överlever ett skott i huvudet. och nej ghost och gaz är inte samma person. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 4 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 Tack för alla svar! Idag ska jag berätta för honom. Mest tack till PPP för länkarna. Men ni andra sa oxå bra saker. Hej då för den här gången! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 April 2011 Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 En av sidorna på PPP skickade: "Some people think that Gaz is Ghost from Modern Warfare 2 because they both have the same voice actor. Infinity Ward has, however, confirmed that he is not Ghost." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg