Unusual Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Tjenare, ska på mitt första LAN vid påsklovet och då undrar jag vad man ska tänka på. Vad för sorts mat? vad ska man dricka ? hur mycket ska man sova? något annat att tänka på ? lanet kommer vara på 24 pers ungefär. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Mat: Vad man tycker om. Dricka: Vad man tycker om. Sova: Så mycket man vill, fast helst inget ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Mat: Något man gillar. Dricka: ENERGIDRYCK! Sova: När man däckar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 är det bara 24h kan man ta med en panpizza ca 2l dricka och chips. Jag brukar dricka nyponsoppa och äta ris kakor för att inte bli hungrig. :lol: Sova behöver man inte om det är så kort lan. Men man blir trött så ta med en kudde. Man kan sova på tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Man kan sova på tangentbordet.............. OnT: Mat: Panpizza, om inte beställa en. Dryck: alltifrån Coca-Cola till Monster.. Sova: ärru go eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Oj, tuffingar som inte sover på lan? Hellre sova under dagen så man är utvilad så man är mer fokuserad medans man spelar under natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Oj, tuffingar som inte sover på lan? Hellre sova under dagen så man är utvilad så man är mer fokuserad medans man spelar under natten.Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Som mat ta ett par panpizzor. Nudlar fungerar bra om man lanar hos en kompis och har tillgång till kök. Drick vad du vill! Själv föredrar jag energidryck, även om det inte direkt ger energi så är det godare än läsk imo. Sov som andra, lär finnas någonstans att däcka ifall du inte orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Ta alltid med en kudde, det är nog det bästa som man kan ha med sig. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Kommer ihåg när jag glömde min kudde. Inte kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Kan ju vara najs att beställa pizza om man blir hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Kan ju vara najs att beställa pizza om man blir hungrig.inte kul för den som måste ut med sin moppe i -21 med sin moppe och hämta 7 pizzor ;) (i know i did) äta: 1 dag= chips. 2 eller fler= nudlar, pan pizza, annat dricka: Cola, fanta, sprite, vad du nu gillar sova: när du är trött eller om alla andra sover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.