pokemon sebbr Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 :lol: Hur tar man sig genom grottan i gran pal city lr nått sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon sebbr Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 sista staden asså....nära sootopolis til pokemon ligan typ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 det är väl bara att testa alla gångar tills man hittar rätt :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 jag vet inte hur jag ska förklara :huh: det är ganska svårt jag och min kompis spelade jätte länge innan jag hittade ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 samma här men till slut kom vi igenom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 vad pratar ni om? menar ni grottan till pokemonligan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Ja den i Ever Grand City.. jag kom igen på nolltid första gången.. har bara gått igenom en gång så.. asså man behöver bara HM Strength och HM Rock Smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 själv kom ja till slutet, men då va mina pkmn så skadade att dom dog mot "rivalen" :P men ja kom igenom andra gången de e bara å testa sig fram (köp repel och max repel innan du går in så tar de inte lika lång tid, bara ett tips :) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon sebbr Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 tack......jag har swello,kadabra,sceptile,gyrados,haryama och groudon men klarar nästan aldrig pokemon ligan VARÖFR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 för att kommaigenom måste man typ ha: surf, strenght och rock smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 tack......jag har swello,kadabra,sceptile,gyrados,haryama och groudon men klarar nästan aldrig pokemon ligan VARÖFR för att du måste träna dom mera :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 wally? vem e wally!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg