FreakyStyley Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Tjena, använder en http://www.inet.se/artikel/2203071/benq-tf...-5-g2222hdl-led i 1680x1050, men märkte att man kunde ha den på 1900x1080. Men när jag väljer det så försvinner en liten bit av skärmen, finns det något sätt att fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Kanske därför det ska vara 1920x1080 och inte 1900. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hpnisse Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Jag använder en sådan skärm... funkar felfritt (från första början)... vad har du för Grafikkort? (oavsett Grafikkort så kolla så att drivisarna är ordenligt uppdaterade) Vad är det förresten som försvinner, nån viss kant på skärmen eller blir det en svart ram runtom skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Jag använder en sådan skärm... funkar felfritt (från första början)... vad har du för Grafikkort? (oavsett Grafikkort så kolla så att drivisarna är ordenligt uppdaterade)Vad är det förresten som försvinner, nån viss kant på skärmen eller blir det en svart ram runtom skärmen?Det är en liten bit av den vänstra sidan som är borta, som att bilden är för stor på bredden. Och jag använder två stycken Nvidia Sparkle GTX460 1gb med SLI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Kör på skärmen på VGA? Isåfall bör du justrera in bilden direkt på skärmen. Kör du DVI så är det mjukvaran det är fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Kör på skärmen på VGA? Isåfall bör du justrera in bilden direkt på skärmen. Kör du DVI så är det mjukvaran det är fel på.Fanns en knapp på skärmen som auto adjustade bilden, så nu funkar det.Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.