CharlesIngvar Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Hej jag tyckte slutet var sämst dock hoppas jag dom gör ett mafia3 så vi får se hur det slutar. vad tyckte ni var bra/dåligt med mafia2 skriv och berätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooldude Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Bra=Bra story, skön känsla när man körde bil och ''Coola'' karaktärer. Dåligt=Ingen ''Free mode'' som Gta, ingen multiplayer och inga sid-uppdrag som fortsätter efter slutet. Kanske inte precis det som är dåligt men det är iallafall vad jag tycker :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Man kom aldrig lika nära karaktärerna i mafia 2 som i GTA4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooldude Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Det också :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 dåligt : 1. man dödar huvudpersonen i Mafia 1 2. slutet sög ju som FAN 3. Joey dör i slutet när man är i bilarna bra : 1. bilarna 2. vapnena 3. karaktärerna 4. kläderna det var min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rolin Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Älskar hur verklighets troget Maffia 2 är :) man kan få fortkörningsböter, muta polisen (precis som på 50-talet), om man dödar en kille och INTE springer därifrån utan går helt vanligt så misstänker dom en inte, man kan dö av att krocka osv.. :D och jag tycker allvarligt inte att nånting är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.